Haber Detayı
20 Temmuz 2012 - Cuma 00:00 Bu haber 2951 kez okundu

TRENLE GİDİLEN AYDIN DEPLASMANI
Kalbi Yeşil Kırmızı Atanların Sitesi'nin BİL-KAZAN bölümünde site ziyaretçilerimizden unutulmaz maçlarını yazmalarını istemiştik. Tarafımıza ulaşan yazılardan, Sercan Bilici'nin "TRENLE GİDİLEN AYDIN DEPLASMANI" başlıklı yazısına haberin devamından ulaşabilirsiniz.
BIL-KAZAN Haberi

Sene 1999… O zamanlar 13-14 yaşındayım. Yakın ama bir o kadar da  eğlenceli ve zevkli deplasmanların olduğu bir sezon geçiriyorduk.  Yanlış hatırlamıyorsam Salihli, Marmaris, Nazilli, Çanakkale, Kuşadası gibi takımların olduğu 2. kalsman grubuydu.  Teknik Direktörümüz Hüseyin Hamamcı idi.  Kadromuzda o zaman kalede Kazım  defansta Murat Sır,  Birand,  Korhan Özen forvette Erkan gibi oyuncularımız vardı.

O sezon takımımız sezona güzel başlamıştı. Ben içerdeki maçlara gidiyordum ama babam , dayım , İskoç abilerim, büyüklerim beni pek deplasmana götürmüyordu . Aydın deplasmanı öncesi çok ağlamıştım beni götürmüyorlar diye.  Bütün gece ertesi gün trenle gidilecek olan Aydın deplasmanını düşünüyordum . Sabah uyandığımda dayım bize geldi, hadi giy formanı dedi.  Ne oldu  dedim? Aydın’a maça gidiyoruz dedi . Ben havalara uçtum,  hemen formamı giydim ve çıktık yola.

Biz Bayraklı’dan bindik trene, Karşıyaka’dan kalkan tren doluydu.  Abilerimiz,  kardeşlerimiz herkes maç için trene dolmuş gidiyorduk.  Tabii o dönem fırlama bir tayfamız vardı.  Her gittiğimiz güzergah,  her durduğumuz istasyonda olaylar yaşanıyordu.  Köyün içinden geçerken arka vagonlardan biri mandalina demişti tren bir anda durmaya başladı. Haydaaa dedik ne oluyoruz bir baktık biri trenin acil durdurma butonunu çekmiş.

Öyle böyle derken artık Aydın’a yaklaşıyorduk.  Germencik ya da İncirliova olması lazım istasyona bir geldik köylüler bizi taşlamaya başladı, sağdan soldan taşlar geliyor.  Hiç abartmıyorum o deplasmanı yaşayanlar çok iyi bilir trenin bir odasından taş geliyor, diğer odasından çıkıyordu.  Ben küçük olduğum için dayımalar beni  odanın içindeki bagajların koyulduğu yere soktu.  Ben olayları izliyordum,  sonra aşağı inip dışarı bakayım dediğimde jandarma kuşatmaya almış istasyonu tam istasyonun üst tarafında 3.katta evde Aydınlı bir köylü pompalı tüfeği çıkarmış havaya ateş ediyordu.

Ortam sakinleşince tren Aydına doğru yola devam etti.  Aydın merkeze geldik ve bizi yine jandarma, polis karşıladı.  Yuvarlak içine aldılar, stada doğru besteler eşliğinde yürümeye başladık. Başımızda Altar ağabey vardı.  Onun “şiştt şiştt” demeleri, tespihi fırlatması,  bağırın demesi hala güzel anılar olarak aklımızda ve kalbimizin en güzel yerinde.

Maçı 2-0 yada 4-0 kaybetmiştik dönüş yine her zamanki gibi  zor olacaktı çünkü her mağlubiyet sonrası otobüs dönüşleri zor oluyordu.  Uyusan uyunmaz,  neşemiz olmaz tekrar trene kadar yürüdük ve bindik herkes sakindi arada hoş abilerimizin sohbetleri derken yavaş yavaş tren Buca’ya doğru gelmişti.  Tam Şirinyer istasyonuna geldiğimizde Bucalılar sanırım haberimizi almış bizi bekler gibi üstümüze gelmeye başladılar.  O anda biri Altar abi trenden düştü falan dedi herkes şokta trenin her yanına bakıyorlar Altar abi bu her yerden çıkar diye. Bir baktık arkadan geliyor.

İnenler binenler derken tren yoluna devam etti. Yolda bir sonraki istasyon Kemer,  tam kemere yaklaşmamıza 5 dakika var bir telefon geldi treni hemen boşaltın gar istasyonun çevik kuvvet sizi bekliyor diye. Tabii bu mesaj tüm trene yayıldı ve Şirinyer’den sonraki istasyonlarda herkes trenden indi, tren tamamen boşaldı gerisini eminim düşünebiliyorsunuz?

Tren gara geldiğinde bomboştu. Biz Kemer’den inip garın oradan geçerek polislerin durumunu çok merak etmiştik bir baktık polisler ağzı açık nerede bunlar diye bakınıyorlar.

Bu güzel deplasman anımı sizlerle paylaşmak istedim eğer bir yerde hatam olduysa affedin çünkü 13-14 yaşındaydım.  Maç tarih ve skorunda yanlışım olabilir. Benim yaşım şuanda 26 ve tam 13 sene geçmiş hala dün gibi aklımda olan bu deplasman anımı sizlerle paylaşmak istedim.  Daha nice güzel deplasmanlara inşallah,  güzel günler göreceğiz,  çektiğimiz cefaları ilerde sefa olarak süreceğiz. Boşuna demiyoruz “CANIN SAĞOLSUN KARŞIYAKAM”